top of page
  • felinatrilo

סיפור הבקבוק הכחול

עודכן: 17 במרץ 2023

זהו סיפור על הבקבוק הכחול בעל כוחות ריפוי העל.

רפוי עתיק, סוג של תרופת סבתא מיוחדת במיוחד

בקבוק מיוחד שכל אחד ואחת מאיתנו יכולים להכין עם עצמנו לעצמנו. DIY בקבוק כחול.

עשוי זכוכית.

המכיל בתוכו מים.

מים רגילים, לא מחייב בכלל שיהיו מסוננים, אולי אפילו שווה להגיד שיהיו מהברז.

כי אלה הם גם ההוראות להכנתו במקורות, למלא מים מהברז.

הבקבוק יושב לו תחת אנרגיה מיוחדת.

שנקראת שמש.

מינימום כשעה, כמובן שאפשר הרבה יותר :)

קרני האור של השמש מטעינות את המים באנרגיה טהורה של המקור,

אפשר גם לשים מתחת לאור מנורה (רק לא מנורת פלורסנט)

אך אם כבר מקור אנרגיה אז אני העד השמש.

הצבע הכחול כשלעצמו נמצא כצבע בעל יכולות ריפוי ומשכך כאבים, למדתי גם שניתן לשלוח אותו בדמיון לריפוי מקומות כואבים... ממש מדמיינים זרם של אור בצבע כחול דרך העין השלישית המיוחדת שלנו ונותנים לזרם האור המיוחד הזה שאנחנו מחזיקים בדמיון לשטוף את האזור הכואב בגוף. תנסו. אז אמרנו בקבוק זכוכית כחול שנניח אותו תחת השמש.

האנרגיה שנקבל תהיה מותאמת ומוטענת במיוחד בשבילנו, כי הבקבוק שלנו,

וכך כל אחד מקבל מהמקור את מה שהוא צריך עבור עצמו,

לנו נותר רק לסמוך ולנסות. או אם לדייק במילותיי, לעשות.

המים שנקבל מרפאים. יש לשתות בקבוק אחד לפחות ביום.

אפשר להשתמש בהם כמובן לעוד הרבה דברים ובכל דרך שנבחר, דר' לן מספר שאפשר להוסיף טיפה אחת ממנו גם במקלחת. הטעם של המים שונה וטעים. קרני האור שפוגעים בבקבוק עושים קסם למים שלנו והריפוי קורה מבלי צורך להבין איך ולמה.

אבל אנסה להסביר פה קצת.. בכל אופן לא כל יום כותבים על בקבוק מרפא.

רוב הגוף שלנו מורכב ממים, יותר מ80% לפחות, כל הגוף שלנו עשוי מהמקור. יש שקוראים למקור אלוהים, אלוהימה, ריק, טבע, טאו, דהרמה, אלהה, בריאה ועוד שבטח פספסתי.

בכל אופן YOU NAME IT.

ביום יום שלנו אנחנו מתנהלים מתוך מה שנקרא באופונופונו memories והקטע שלנו הוא going back to zero משמע למקור.

למה? כי כשאנחנו דומים לו, אנחנו שקטים ומלאים באהבה, נעים לנו וחמים. והכל בסדר.

ד"ר לן עליאהקלה ריפא בית חולים פסיכיאטרי (אחד הגדולים והקשים ביותר שהיו בארה"ב, בהוואי) מתוך אמונה שכל מה שיש באחר קיים גם בי (מאמינה הדוקה בכך כיוון שכולנו אחד, מהמקור באנו ואל המקור נחזור) מבין הכלים הרבים לניקוי הזיכרונות שד"ר לן מדבר עליהם, נמצא גם הבקבוק שאנחנו יכולים להכין לעצמנו. דרך נוספת לניקוי היא חזרה על המנטרה הידועה thank you, I love you, please forgive me I'm sorry שאולי (מקווה) רבים מכם כבר מכירים, מתרגלים או שמעתם עליה ואם לא אז הינה היא :) .

מצחיק לחשוב על זה שאין לדעת מתי מישהו/י מנקה דאתא, פשוט כי אנחנו עושים את זה בלב וההמלצה היא לעשות את זה כל הזמן או לפחות כל פעם שזוכרים לעשות את זה. אולי באחת הפעמים (בתקווה לפעמים רבות) בהם דיברתם עם מישהו.. הוא תוך כדי ניקה בלב את כל השיט (מלל) שיצא.. בעזרת המנטרה הזו.

בכל אופן, ד"ר לן (ז"ל, ממש טרי נפטר לא מזמן) ריפא את החולים על ידי קריאת התיקים הרפואיים שלהם (אוסיף כי מדובר ברוצחים, אנסים ועוד מקרים מאד לא פשוטים שהיו בבית חולים הפסיכיאטרי ).

הוא עשה את העבודה מול עצמו ושוב מתוך האמונה שהם בדיוק כמוהו, פועלים מתוך הזיכרונות להם הוא קרא M וסוחבים איתם דאתא שהיא גם שלו, שתכלס היא בעצם של כולנו. מטורף להבין כמה צריך ויש לנקות בכל רגע נתון... כי כולנו סוחבים ומתנהלים מתוך הזיכרונות.

לונג סטורי שורט, בית החולים נסגר. ומסיבה טובה. ריפוי.

חוזרת לבקבוק. בדיוק כמו המנטרה הפופולרית, כך גם הוא הבקבוק... סגולותיו רבות.

זהו כלי נוסף זמין, כמעט חינמי (רק הבקבוק וגם לא מחייב שיהיה בעלות) שיכול אשכרה להחליף את כל המטפלים שיש בעולם! (לא מרחיבה, זה עמוק).

בתור מדריכה ומלווה תהליכים אישיים אני תמיד דואגת להגיד בתחילת כל שיחה שאני לא מטפלת אלא מדריכה וזאת מתוך האמונה שאיננו יכולים לרפא אחרים, כל אחד יכול לרפא אך ורק את עצמו, אני יכולה להעניק מרחב, לתת כלים וללוות באמצעות.. הטרילו באמצעות הנשימה שאלה הם המטפלים, לא אני ותכלס לא אף אחד אחר. אני מאמינה הדוקה שכל אחד מאיתנו הוא המטפל של עצמו, ושיש לנו כוחות אדירים שאנחנו מממשים אולי אחוז אחד מתוכם.

אין אף אחד שיכול לטפל למישהו אחר בבעיותיו, במחשבותיו וברגשותיו (אלא אם כן המישהו הזה מתרגל האופונופונו בכל רגע נתון וגם אז המתרגל מנקה את עצמו מתוך נק' ההנחה שזה קיים גם בו) גם בטיפול בנשימה, הנשימה היא הכלי המרפא...

נראה לי שמה שאני באה להגיד זה שעלינו לקחת 100% אחריות. כל אחד על עצמו. והיי לזכור שאנחנו לא לבד! יש לנו שותף בחיים האלו, המקור.. ומבטיחה לכתוב על זה בנפרד כי זאת השותפות הכי חשובה שיש לנו בחיים.

בכל אופן, לקחת אחריות.

מחזירה אותי לפואנטה של הסיפור, בקבוק כחול. לכו תקנו או תמצאו לכם אחד כזה. חשוב שיהיה עשוי זכוכית. תמלאו אותו במים.. מהברז. שימו מתחת לשמש. לפחות שעה. ותשתו. תשקו איתו צמחים, תשימו לחיית המחמד שלכם, תשטפו איתו פנים, אפשר גם לעשות את כל אלה כשאתם עומדים על רגל אחת.. אבל בהחלט לא חייב ;)

אני פלינה, מתחייבת בפניכם, ב 100% אחוזי הצלחה.


לסיום אוסיף נקודה חשובה ורצינית: כשאנחנו מרפאים את עצמנו, אחל מהדבר הקטן ביותר בנפשנו (מחשבות ורגשות) ועד למחלות כמו סרטן או החלמות לאחר ניתוחים (מחלות שרובן מהM), אנחנו מרפאים גם אחרים וכמובן שגם להיפך זה הנכון, כשאני מרפאה ומנקה את עצמי אני מנקה גם את המחלה שיש למישהו קרוב אלי. זה אולי נשמע קצת או קצת הרבה מוזר אבל זה עובד ואם לא ננסה איך נדע?

אז זוהי הזמנה של המקור עבורכם To do it ולהנות מזה!

לשתות מים. מבקבוק.

כחול.

מצרפת תמונה של הצנצנת הכחולה החדשה והלגמרי חינמית שלי - מישהי מסרה! (בעודי מגיעה לאסוף את האוצר הזה ממנה אני קודם מנסה לוודא איתה אם היא בטוחה שהיא רוצה למסור אותה כי... ניסיתי להסביר לה את מה שכתבתי כאן אבל מה אני אגיד לכם, היא רק הסתכלה עלי מוזר, חייכה ומסרה לי אותה). מקווה שכאן הצלחתי במקצת להעביר את המסר.

אז לכל מי שקרא ונענה לאתגר ויוצא עכשיו לזימוני הבקבוק, אגיד שניתן להשיג בכל חנויות המרקט למיניהם, יש בקבוקי יין עם זכוכית כחולה . ההוראות פשוטות, לשתות את היין לפני, לשטוף את הבקבוק ואת ההמשך אתם כבר מכירים.

מוגש באהבה ענקית

מי ייתן ונאפשר לכוחות הקיימים סביבנו השמש הבקבוקים המים לנקות אותנו ולהרחיב את תודעתנו ולבבותינו. שלכם, פלינה.




57 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page